10 bejegyzésenként a lap alján kattints a "Régebbi bejegyzések"-re!

Esküvői fotózás

köny



Sokat gondolkodtam rajta, hogy milyen frappáns képaláírás illene ide. Például:
A plakátkészítésre is kihat a világválság, muszáj volt spórolni valahol, a kevés papír miatt egy v betű áldozatul esett.
De arra gondoltam, hogy írjatok Ti, a "megjegyzők" legjobbja kap tőlem egy háztartási keksz töredezettség-mentesítőt. Na, hajrá! :)

Frissítés:
A papír legkésőbb péntek (09.07.17.) óta kint van. Ma, kedden kora délután bementem a boltba, és az első utamba kerülő eladó lánytól megkérdeztem, hogy szembesítette-e már őket valaki az apró malőrrel? Nagy szemekkel néz rám, nem érti. Férfi kollégája ki is ment megnézni, kérdő tekintettel visszajön, biztos én vagyok a hülye. Mondom nézze meg, olvassa el figyelmesen még egyszer. A tekintet ugyan az. Na, akkor fussunk neki újra! Harmadjára már erősen ráirányítottam a figyelmet a hiányzó v betűre, amit sikeresen észre is vett.
5 órával később, még zárásra sem vették le a papírt.
Talán ez valami írástudó vevőcsalogató fogás...?

4 megjegyzés:

  1. Ha mégis inkább lufihámozót lehetne nyerni, akkor elárulnám, hogy az is lehet, hogy még egy "n" betűt akartak írni bánatukban, hogy kevés a vásárló. :)

    VálaszTörlés
  2. Lufihámozót a következő játékra tartogatom! Ezzel most viszont jól lelőtted a meglepetést!!!

    VálaszTörlés
  3. Na, ezt jól elpuskáztam! :D
    És ha ki merem ragasztani az ominózus plakátjuk mellé, hogy "Akcióskönnyek", kaphatok Tőled egy penge nélküli nyeletlen bicskát? :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnos erről is lecsúsztál, mert egy nap után - hogy szóltam -, furfangosan a meglévők mögé illesztettek egy v betűt...
    Eszes csapat, mondhatom.
    Így kedves Monika, csak a legközelebbi feladványnál van esélyed bármilyen jellegű hasznos nyereményhez. :/

    Jól van, üsse kavics, vigaszdíj a Tiéd lehet! A kvantumkopoltyűs pedellusharisnya-alakú kókuszvezérlésű gázolajos kalapácsot átveheted. Tudnivalók az apró betűs részben.

    VálaszTörlés